Hyundai Színkód alapján elkészített autó javító festék
Stift – Spray – Toll – Ecsetelő
Gyári minőségű Hyundai autó javító festék színkód alapján. Javítsa ki megsérült fényezését egyszerűen, valódi Hyundai javítófestékkel. A színazonos gyári autófestékek használata nagyon egyszerű, nem igényel szakértelmet. Ha kőfelverődést vagy kisebb karcolásokat szeretne javítani, akkor kérheti javító stift kiszerelésben vagy fényezés javító tollban is. Amennyiben rendelkezik szórópisztollyal, akkor ahhoz is tudunk megfelelő javítófestéket adni, de spray flakonban is megvásárolható minden autó javító szín.
Hyundai Színkód
A Hyundai színkód matricát általában a vezetőoldali ajtó mögött találjuk, de előfordul a motorháztető alatt és a tűzfalon is. Jellemzően 2-5 karakter és betűket, számokat is tartalmazhat. Újabb típusoknál a szervizkönyvben is feltüntetik.
Hyundai autó javító stift, spray rendelés.
Gyári minőségű Hyundai javító festék spray számítógépes színkeveréssel.
Profi szakembereink több évtizedes tapasztalattal minta vagy színkód alapján bármilyen színt elkészítenek akár festék spray kiszerelésben is. Rendelje meg webáruházunkban és vegye át rendelését telephelyünkön ingyen, sorban állás nélkül vagy kérje futárszolgálattal és 1-3 munkanap alatt eljuttatjuk Önhöz. Segítségre van szüksége? Forduljon hozzánk bizalommal!
Gyári minőségű, valódi 2-komponensű Hyundai javító festék stift számítógépes színkeveréssel.
Valódi 2-komponensű, gyári autó javító festék stiftek karcolásra, kőfelverődésre egyedi színkód alapján elkészítve. Javítsa ki autója fényezésén keletkezett hibákat otthon, egyszerűen prémium minőségű gyári festékekkel. Apró sérülésekhez válassza a mikro applikátorral csomagolt autó javító festék stiftet.
Gyári minőségű, valódi 2-komponensű Hyundai autó fényezés javító készlet.
Valódi 2-komponensű, gyári autó javító szettek minden terméket tartalmaznak, amely az otthoni autó fényezés javításához szükséges. Különböző problémákra összeállított egyedi javítószettek a nagyobb horzsolástól, rozsdafolt javításon át a horpadás javító szettig megtalálható autófesték webáruházunkban. Nézze meg videón a csomagok használatát és javítsa autója fényezését otthon, egyszerűen.
Az Hyundai története
1947-ben jött létre a Hyundai műszaki fejlesztési és építőipari vállalat. A ‘Hyundai’ név annyit tesz ‘modern idők.’ A név két koreai szó összetételéből ered: a ‘Hyun’ (현) jelentése ‘modern’, vagy ‘jelen’; míg a ‘Dai’ (대) úgy fordítható le: ‘korszak’, ‘generáció.’
Dél-Korea 1945-ös felszabadítását követően a vállalat jelentős állami építőipari szerződéseket kötött: a Hyundai építette fel a gyorsan iparosodó ország közlekedési infrastruktúrájának jelentős részét. Sok egyéb mellett a vállalat nevéhez fűződik a Kyeong-bu autópálya.
1960-as, 70-es évek: a tömeggyártás kora
1967-ben megalakult a Hyundai Motor Company. Egy évvel később átadták a vállalat összeszerelő üzemét Ulszan városában. Ez ma a világ legnagyobb integrált autógyártó létesítménye: az üzem éves gyártókapacitása eléri az 1,6 millió gépkocsit. A Hyundai Glovis által üzemeltetett globális teherhajó-flottának, valamint saját acélgyártó leányvállalatának köszönhetően a Hyundai Motor Group az értéklánc egészét lefedi.
Az 1968-as Cortina volt a Hyundai ulszani összeszerelő üzemének első gyártmánya, amely a Ford Motor Company-val együttműködési megállapodás keretében készült. A Hyundai létesítménye minden más Ford összeszerelő üzemnél gyorsabban: nem egészen hat hónap alatt jutott el az alapkőletételtől a teljes működésig.
A Cortina kezdeti sikerét, majd európai népszerűségét követően a Hyundai elhatározta, hogy saját típust fejleszt. A vállalat 1974 februárjában leszerződtette George Turnbullt, aki korábban a British Leyland autógyártónál volt az Austin Morris márka ügyvezető igazgatója. Turnbull hat európai főmérnököt – egy karosszériatervezőt, két futóműmérnököt, két gyártásmérnököt és egy tesztmérnököt – hozott magával.
Az ő munkájuk eredményeként született meg a Pony, amelyet 1974 októberében, a Torinói Autószalonon mutattak be. A modell forgalmazása 1975 decemberében vette kezdetét. Az autó beceneve ‘kukmincha’ (azaz ‘népautó’) volt. A Giorgetto Giugiaro által tervezett, hátsókerék-hajtású kompakt gépkocsi volt Dél-Korea első sorozatgyártású személygépkocsija. A következő években ez volt a Hyundai zászlóshajója.
A Hyundai 1976-tól Chilében, Argentínában, Kolumbiában és Egyiptomban is forgalmazta a Pony-t. Az első európai piacokon: Belgiumban és Hollandiában 1978-ban jelent meg a modell, majd nem sokkal később Görögországban is megkezdték az értékesítését.
1980-as évek: nemzetközi terjeszkedés
Az 1980-as években felgyorsította nemzetközi térnyerését a Hyundai: a vállalat egyre szorosabban lépést tartott az iparág fejlődésével, és ezzel összhangban egyre nevesebb autógyártókkal szállt versenybe. A márka 1982-ben jelent meg az Egyesült Királyságban. Az év februárjában megkezdődött a Pony nagy-britanniai értékesítése: ez volt az első koreai gépkocsi, amelyet a szigetországban forgalmaztak.
1984-től Kanadában is kapható volt a Hyundai Pony; a modell népszerűsége messze meghaladta az eredeti várakozásokat. Olyannyira, hogy egy ponton a Pony vezette a kanadai személygépkocsi-eladásokat. 1985-ben bemutatták az első generációs Hyundai Sonatát, és ezzel egy időben elkészült a márka egymilliomodik gépkocsija.
A Pony Excel 1986-os bevezetésével az Egyesült Államokban is megjelent a Hyundai márka. Ez volt az autógyártó első fronthajtású modellje; az újdonságot ugyanúgy Giorgetto Giugiaro tervezte, mint annak idején az eredeti Pony-t. A Pony Excel az értékesítés első évében 168 000 példányban talált gazdára az USA-ban; ez a teljesítmény a mai napig rekordnak számít. A Fortune magazin összeállításában az év 10. legjobb fogyasztási cikkének kiáltotta ki a Hyundai Pony Excelt, nem utolsósorban megfizethető árának köszönhetően.
1990-es évek: minőségellenőrzés
1990 tavaszára a Hyundai összesített gépkocsi-termelése elérte a négymillió darabot. 1991-ben aztán egy újabb mérföldkő következett: a cég bemutatta első saját fejlesztésű benzinmotorját (a négyhengeres Alpha erőforrást), valamint első saját sebességváltóját. Ezzel a márka megindult a műszaki függetlenedés felé vezető úton. Az Alpha motort elsőként a Hyundai Scoupe-ba építették be, 1992-ben.
Az évtized folyamán a Hyundai tovább fejlődött, és megerősítette vezető pozícióját a nemzetközi autógyártók körében. A Hyundai számos népszerű típust vezetett be ezekben az években, az Accenttől a Dynasty-n át a Tiburonig.
1994-ben megkezdte működését a vállalat frissen létrehozott, németországi kutatás-fejlesztési központja. Ez a központ az európai technológiai fejlesztések felügyelete mellett az európai piacra szánt, új modellek tervezéséért és fejlesztéséért is felel. A Hyundai 1997 szeptemberében, a törökországi Izmirben nyitotta meg első európai gyártóüzemét. Az üzem a Hyundai legrégebben működő, Koreán kívüli gyártólétesítménye.
A Hyundai az 1990-es években különböző elektromos és hibrid gépkocsikkal kísérletezett. A cég első, tisztán elektromos gépkocsija az 1991-ben bemutatott Sonata EV prototípus volt. A Hyundai 1994-ben végezte első kísérleteit hibrid hajtásláncokkal, majd egy évvel később, az 1995-ös Szöuli Autószalonon bemutatta a hibrid elektromos FGV-1 tanulmányautót. Az autó állandó elektromos hajtástechnológiát alkalmazott. 1998-ban a többféle üzemanyaggal működtethető (flex-fuel) technológiákon dolgozott a Hyundai, majd az 1990-es évek végén megkezdődtek a vállalat üzemanyagcellás technológiai kísérletei.
1999-ben Mong-Koo Chung, a Hyundai Motor Group frissen kinevezett elnöke elhatározta, hogy a jövőben kiemelt figyelmet kell fordítani a termékek minőségére. A márka ezzel elindult a felemelkedés útján, mint a globális autóipar élvonalbeli szereplője.
Az ezredfordulóra a Hyundai megkezdte arculatváltását, és ezzel világszínvonalú autógyártóvá válását. Anyavállalata, a Hyundai Motor Group jelentős beruházásokkal fejlesztette járművei minőségét és formavilágát, valamint a gyártást és a hosszú távú kutatási tevékenységeket, különös tekintettel az európai piacra. A Hyundai európai formatervezési központja 2001-ben nyílt meg, majd 2003-ban létrehozták a Hyundai Motor Europe műszaki központját, valamint a namyangi formatervezési központot.
A Hyundai 2000-ben vezette be első szabadidőjárművét, a Santa Fe-t. Az új-mexikói városról elnevezett modellt azonnal megkedvelték az észak-amerikai vásárlók; a modell hamarosan a vállalat legkeresettebb típusává vált. Ezt 2004-ben követte még egy szabadidőjármű, a Tucson.
Majd 2007-ben bemutatkozott az i30. Az Európában tervezett, fejlesztett és gyártott modell a Hyundai Motor európai génállományának megtestesítője. Egy évre rá létrejött a Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) vállalat. A HMMC a legmodernebb autógyár Európában, ahol 500 ultramodern robot naponta 1500 Hyundai gépkocsit állít elő.
Majd 2007-ben bemutatkozott az i30. Az Európában tervezett, fejlesztett és gyártott modell a Hyundai Motor európai génállományának megtestesítője. Egy évre rá létrejött a Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) vállalat. A HMMC a legmodernebb autógyár Európában, ahol 500 ultramodern robot naponta 1500 Hyundai gépkocsit állít elő.
A 2008-as Los Angeles-i Autószalonon mutatkozott be a lítium polimer akkumulátor technológiát felvonultató hibrid elektromos Hyundai Sonata, amely aztán 2011-től került forgalomba az Egyesült Államokban.
2010-es évek és azon túl: a jövő mobilitásának úttörői
A 2010-es években a Hyundai egyre inkább a környezetbarát gépkocsik és járműtechnológiák felé fordította a figyelmét. A jövőben a vállalat a környezetszennyezéstől mentes mobilitás korszakának élvonalbeli szereplőjeként kíván fellépni, ennek érdekében folyamatosan csökkenti típusainak üzemanyag-fogyasztását és lehetséges új energiaforrásokat igyekszik feltérképezni.
A vállalat az évtized elején, 2010 szeptemberében vezette be a koreai piacon első sorozatgyártású elektromos járművét, a BlueOn-t. A kizárólag Dél-Koreában forgalmazott BlueOn alapját a Hyundai i10 adta; az autót 16,4 kWh kapacitású lítium-ion polimer akkumulátorcsomaggal szerelték fel, amelyet hat óra alatt lehetett teljesen feltölteni.
2013-ben meghatározó mérföldkőhöz érkezett a Hyundai és egyben a környezetbarát mobilitás is, amikor bemutatták a világ első, szabadon elérhető, tömeggyártású hidrogén üzemanyagcellás járművét, az ix35 Fuel Cell szabadidőjárművet. A rövid feltöltési idő, a tekintélyes hatótávolság és a környezetbarát működés együtt minden érdeklődő számára jelentős előnyöket biztosít.
A vállalat még ugyanabban az évben megalapította a Hyundai Motorsport World Rally Championship ralicsapatot, és ezzel beírta a nevét a motorsport történelemkönyvébe. 2015-ben létrehozták a nagyteljesítményű Hyundai N almárkát, amely azóta olyan díjnyertes modelleket teremtett, mint az i30 N (2017) vagy az i30 Fastback N (2018.)
A Hyundai 2016-ban mutatta be az IONIQ-ot, az egyetlen olyan autót a világon, amelyet háromféle részben vagy teljesen elektromos – hibrid, plug-in hibrid és akkumulátoros elektromos – hajtáslánccal forgalmaztak. A név az ‘ion’ és a ‘unique’ (egyedülálló) szavak összevonásából keletkezett. Ezt követte 2018-ban a Kona Electric, az európai piac első tisztán elektromos szubkompakt szabadidőjárműve, valamint a NEXO, a Hyundai második generációs hidrogén üzemanyagcellás járműve.
A 2010-es években tehát a Hyundai a jövőbeli mobilitást meghatározó, vezető autóipari szereplővé emelkedett. Ez nyilvánul meg a vállalat ‘Progress’ (fejlődés) kommunikációjában is, amely azt szemlélteti, hogy a Hyundai fennállásának ötven éve alatt hogyan érvényesítette azt a progresszív szemléletet, amelynek köszönhetően a mai napig folyamatosan képes megújulni és újítani, felkészülve a jövő kihívásaira – mindezt a ‘Next Awaits’ (‘Vár a jövő’) szlogen égisze alatt.
Forrás: hyundai.hu
Hyundai modellek
- Személyautók
- i10
- i20
- i20 Active
- i20 Coupe
- ix20
- i30
- i30 Kombi
- i30 Fastback
- i30 N
- IONIQ Hybrid
- IONIQ Elektro
- IONIQ Plug-in-Hybrid
- i40 Kombi
- Elantra (USA)
- Sonata (USA)
- Accent
- Azera (USA)
- Genesis G70
- Genesis G80
- Genesis G90
- Genesis GV70
- Genesis GV80
- Kupék
- Veloster
- Egyterüek
- ix20
- H1-Tour
- Szabadidő-autók
- ix35
- Tucson
- ix35 Fuel Cell
- Santa Fe
- Grand Santa Fe
- ix55
- Kona
- Haszongépjárművek
- H-1
- H350
- Xcient