Peugeot Színkód alapján elkészített autó javító festék
Stift – Spray – Toll – Ecsetelő
Gyári minőségű PEUGEOT autó javító festék színkód alapján. Javítsa ki megsérült fényezését egyszerűen, valódi PEUGEOT javítófestékkel. A színazonos gyári autófestékek használata nagyon egyszerű, nem igényel szakértelmet. Ha kőfelverődést vagy kisebb karcolásokat szeretne javítani, akkor kérheti javító stift kiszerelésben vagy fényezés javító tollban is. Amennyiben rendelkezik szórópisztollyal, akkor ahhoz is tudunk megfelelő javítófestéket adni, de spray flakonban is megvásárolható minden autó javító szín.
Peugeot autó javító stift, spray rendelés.
Gyári minőségű, valódi 2-komponensű Peugeot javító festék stift számítógépes színkeveréssel.
Valódi 2-komponensű, gyári autó javító festék stiftek karcolásra, kőfelverődésre egyedi színkód alapján elkészítve. Javítsa ki autója fényezésén keletkezett hibákat otthon, egyszerűen prémium minőségű gyári festékekkel. Apró sérülésekhez válassza a mikro applikátorral csomagolt autó javító festék stiftet.
Gyári minőségű Peugeot javító festék spray számítógépes színkeveréssel.
Profi szakembereink több évtizedes tapasztalattal minta vagy színkód alapján bármilyen színt elkészítenek akár festék spray kiszerelésben is. Rendelje meg webáruházunkban és vegye át rendelését telephelyünkön ingyen, sorban állás nélkül vagy kérje futárszolgálattal és 1-3 munkanap alatt eljuttatjuk Önhöz. Segítségre van szüksége? Forduljon hozzánk bizalommal!
Gyári minőségű, valódi 2-komponensű Peugeot autó fényezés javító készlet.
Valódi 2-komponensű, gyári autó javító szettek minden terméket tartalmaznak, amely az otthoni autó fényezés javításához szükséges. Különböző problémákra összeállított egyedi javítószettek a nagyobb horzsolástól, rozsdafolt javításon át a horpadás javító szettig megtalálható autófesték webáruházunkban. Nézze meg videón a csomagok használatát és javítsa autója fényezését otthon, egyszerűen.
PEUGEOT SZÍNKÓD
A Peugeot színkód matrica kivétel nélkül a vezetőoldali ajtó mögött helyezkedik el. Általában 4 betűből áll, de tartalmazhat számokat is. (Pl. KTPD; KPKD; EZRC;) Nézze meg oldalunkon a képeket és a videót. Újabb típusoknál a szervizkönyvben is feltüntetik.
Száma | Modell | Évjárat | Lokalizáció |
---|---|---|---|
1
|
Összes modell | Összes évjárat | A gépkocsivezető oldalsó ajtaja éle |
Peugeot színkód tábla képek és videó
PEUGEOT Története
Az Peugeot cég története Jean-Pierre Peugeot-val kezdődött, aki textilipari tevékenységbe kezdett. Munkája eredményeként fiaira, Jean-Pierre és Jean-Frédéric Peugeot-ra egy kelmefestő műhelyt, egy olajüzemet és egy malmot hagyott. A két fiú 1810 körül átalakította a Montbéliard melletti malmot, és hengerelt acél gyártásába fogott. A cég eleinte rugókat, fűrészlapokat, kéziszerszámokat, valamint kávédarálókat és női szoknyaabroncsokat készített.
1885-ben fordulat állt be a cég profiljában: megjelent a járműipar. Az alapító fiai irányításával 1886-ban kerékpárgyártásba kezdtek. A cég által gyártott kerékpárok igen változatos formájúak voltak. A kezdeti modell első kereke 1,36 m, hátsó kereke 0,40 m átmérőjű volt. A későbbi modellek egyre jobban hasonlítottak mai társaikra. A kétszemélyes tricikli kényelmes közlekedési eszköz volt, melyen az utasok egymás mellett ültek.
A cég az 1889-es Párizsi Világkiállításon mutatta be a Serpollet gőzmotoros, kétszemélyes triciklit. 1890-ben már az első négykerekű autó is elkészült: ez volt a Type 2, amelyet már nem gőzzel, hanem gázolajjal működtettek. Lille-ben alapított új üzemet Automobiles Peugeot néven, ahol 1899-ben több mint 300, majd a következő évben 500 autó készült.
1900-as évek
1904-ben a Párizsi Autószalonon mutatták be az új egyhengeres Bébi-Peugeot-t; amely igazi népautó lett. Közben a testvérek fiai is autógyártásba kezdtek; az ő emblémájuk volt a jellegzetes oroszlán. A cégek aztán összeolvadtak, és 1913-ra minden második francia autó tőlük származott. A termelés 1923-ban haladta meg először a 10 000 darabot.
Az 1929-ben megjelent Peugeot 201 volt az első olyan autó, amelyet a ma is használt típusszámozással láttak el. Ez lett a cég első sorozatgyártásban gyártott modellje. A második világháború után viszonylag hamar elkészült az egymilliomodik autójuk is.
A 403-mal kezdődött a Peugeot és a Pininfarina együttműködése. 1967-ben a Peugeot felvásárolta a Citroën részvényeinek a 90%-át. Ezzel alakult meg a PSA Peugeot-Citroën holding.
1983-ban jelent meg a 205, amelyet 1998-ban követett a sikeres elődhöz fogható 206-os modell. A 205-ből több mint ötmillió, a 206-ból pedig több mint hat és félmillió példány készült. A siker hatására a cég nemzetközi gyártókapacitásainak bővítésébe kezdett, és a brazíliai Rio de Janeiro állam Porto Real városában új üzemet indított be 2010-ben.
1993-ban Európa szerte megkezdődött a 306 forgalmazása, amely a sikeres elődöt a 309-et váltotta fel.
Az új évezred első modellje, a 607 volt. A cég a 2010-es években a versenytársakhoz hasonlóan piacra lépett hibrid (Peugeot 3008 HYbrid4) és elektromos (Peugeot iON, ami valójában a Mitsubishi i-MiEV egy változata) meghajtású modellekkel is.
Sport
1963-ban a 404 győzött a Kelet-Afrika Szafarin, 1965-ben pedig az Argentin Grand Prix-n. A 307 WRC 2004-ben és 2005-ben is hivatalos résztvevője volt a Nemzetközi Rali Bajnokságnak.
Pikes Peak:
1988-ban és 1989-ben is nyerni tudtak a 405 T16 jelzésű autóval. Előbbi siker igazi legendává nemesedett: a finn rali világbajnok, Ari Vatanen felkészülését, futamát és pályarekorddal elért győzelmét egy filmes stáb követte végig, a Climb Dance című alkotás pedig több fesztiválon is díjakat nyert. 2013. június 30-án a kor egyik legjobb pilótája, a francia Sébastien Loeb aki ekkor már kilencszer megnyerte a Rali-világbajnokságot (mind a 9 alkalommal Citroën volánja mögött) a 208 T16 jelzésű autójával az „Unlimited” kategóriában új rekordot állított be (8:13,87) és ezzel el is hódították ebben az évben a trófeát. 208 T16: 3,2 literes, biturbó V6-os blokkal szerelt 875 lóerős, 875 kg-os (az autós újságírók legtöbbször csak „szörnyként” hivatkoztak rá) kizárólag erre az eseményre épített és fejlesztett versenyautó. A 2013-ban is teljesen dokumentálták a versenyt és egy hasonlóan színvonalas, bár kevésbé művészi alkotást tett közzé a Peugeot az újabb sikerről.
A cég a kerékpársportban is sikereket ért el: 1977-ig tíz alkalommal nyerték meg az általuk gyártott kerékpárokkal a Tour de France-t.